Toate reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, vor fi transmise de către Cumpărător în termen maxim de 3 zile de la primirea produselor. Reclamaţiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare. 

 

Reclamația va fi adresată departamentului specializat la adresa de email: contact@nutridoc.ro. Odată cu notificarea scrisă se vor atașa și foto sau video, în funcție de situație.

 

Toate produsele presupun condiţii de utilizare specifice conform manualului de utilizare primit, iar ulterioare reclamații nu vor fi luate în calcul dacă este constatat că aparatul nu a fost folosit corespunzător.

 

Nerespectarea manualului de instrucțiuni poate aduce daune aparatului și compozițiilor preparate de acesta.Contactați vânzătorul dacă lipsește manualul sau dacă nu vă este clar cum trebuie să folosiți aparatul.

 

Anunțați departamentul specializat la adresa de email: contact@nutridoc.ro dacă apar defecțiuni la aparat.Dacă observați defecțiuni la aparat, nu îl mai folosiți și nu mai consumați ingredientele pregătite de aparat până când nu este reparat cu piese originale sau înlocuit cu un produs nou de același tip de către Vânzător.