Produsele achiziţionate de cumpărător beneficiază de garanţie în conformitate cu dispoziţiile OG 21/1992 republicată şi modificată, ale O.U.G. nr. 140/2003, inclusiv modificările acestora.Toate bunurile comercializate de vanzator beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese/accesorii arse, rupte sau tocite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (nerespectarea instructiunilor din manual, adaugare de ingrediente interzise, suprasolicitarea aparatului prin exces de alimente sau lipsa unor ingrediente absolut necesare pentru functionarea corecta a aparatului precum adaugarea unei cantitati minime de apa - exemplu: Blender) , setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.În cazurile mentionate, reparaţiile permise de producător şi posibile se vor efectua contra cost.
Pentru a facilita trimiterea unui produs defect către service în vederea reparatiei trimiteti un email scris catre contact@nutridoc.ro in care ne precizati problema , iar noi va contactam in cel mai scurt timp pentru a va comunica procedura de expediere a produsului catre noi.De cele mai multe ori, solutionarea problemei va fi mai rapida daca atasati o filmare cu produsul.Verificati cu mare atentie ca ati trimis mesajul catre adresa noastra corecta de email mentionata mai sus, noi vom raspunde mereu la orice email in 1 sau 2 zile (lucratoare).